Citate dupa care ma ghidez in viata

Incep lunga serie de postari cu acele minunate citate si sfaturi pe care, in momentul cand le citim , le aprobam si le consideram atat de adevarate, insa sunt putin mai greu de pus in practica.

De-a lungul timpului am tot citit aceste maxime despre optimism, iubire, adevar , fericire, speranta…iar de cele mai multe ori, in secunda cand ma ridicam de la birou, majoritatea lor erau uitate…

…dar exista insa cateva care mi-au ramas in minte si care se aplica in viata mea de zi cu zi de foarte multe ori.

” Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta! ” – acesta este preferatul meu, este cel care m-a ajutat de multe ori sa iau decizii corecte, sa nu imi fie teama sa fac un lucru daca simt ca trebuie sa il fac , sa nu astept…ceva…ci sa actionez

Un alt citat mi-a fost spus de sora mea, intr-unul din acele putine momente nu prea roz din viata mea, cand aveam senzatia ca nimic nu merge bine….” Cand iti doresti ceva cu adevarat, cand simti bucuria acelui lucru chiar inainte de a-l avea, atunci nu ai cum sa ratezi! ” … si mi-a adaugat : “Gandeste-te ca deja ai ceea ce iti doresti , comporta-te ca si cum deja ai obtinut ceea ce tu vrei…si ti se va indeplini”. Mare adevar 🙂 Ulterior , cand am vazut documentarul “The secret” , am gasit aceasta explicatie sub o forma asemanatoare si mi-am dat seama ca deja o pusesem in practica cu succes.

” Nu te lua niciodata la tranta cu un porc…va veti murdari de noroi…diferenta este ca porcului o sa-i placa la nebunie! ” Oare va este cunoscuta aceasta situatie ? Cand te certi cu o persoana care adora sa te scoata din sarite si care ulterior se bucura in timp ce tu faci tensiune? Nu face acest lucru ! Iar daca deja te-ai surprins facandu-l, ridica-te repede, spala-te de noroi si nu uita ca el are mintea odihnita…

Va las si pe voi sa comentati aceste citate in baza experientelor avute, alegeti-l pe cel care credeti ca vi se potriveste sau care s-a aplicat cel putin o data in viata voastra 🙂

 

 

Leave a comment